En ros för sorg

Alla gör vi på olika sätt för att bearbeta eller uttrycka sig om olika saker. Jag gör det på det här sättet.
Våra närmaste vänner har förlorat sina anhöriga på mycket kort tid och tyvärr skedde det idag med. Jag har verkligen sorg i hjärtat och lider med dem. Skulle önska att jag kunde göra mer för dem, samtidigt som jag har väldigt svårt för att sätta mig in i att förlora delar av min familj på så kort tid och så abrupt. Livet är inte rättvist. Samtidigt så känner jag att vi människor borde vara mer tacksamma för det vi har och glädjas över att vi har människor runt omkring som älskar oss. Nu är det utefter mig själv och min situation som jag utgår ifrån, med tanke på att det finns en hel del ensamma människor som inte har någon alls.
Livet kan ses som väldigt orättvist och oförutsägbart, men trots det är det saker som måste genomlevas. Jag hoppas att det är något som jag kan göra för att finnas till och hjälpa mina vänner i denna svåra stund. Vi tänker på er, det ska ni veta.
Kramar/Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0