Dagen upp-och-ner.

 
Började dagen lite upp-och-ner. Det är lördag och helgen har redan avverkat fredagskvällen i ett svep. En önskan om sovmorgon står som en hägring, men det är just vad det är; en hägring! 
Sovmorgon kan jag nämligen inte få då det är tentadags! Grammatik! Sug på den ni...rullar gott i munnen. :-) 
Kunde ha gjort i varje fall, om det hade gått att äta. 
Men, men...det var skönt när den väl var avklarad! :-)

Eftermiddagen gick blixtsnabbt med hundpromenader och lek. Passade på att fixa till lite i trädgården när väl Wilda var hos en kompis. Trots höstens varierande färger är  brunt den mest genomgående färgen. Tråkigt men sant.
Lite pimpning av trädgården är då inte helt fel. :-)
 
Det är inte bara växter som dör under hösten. Känner sorg i mitt hjärta när jag ser tröttheten i en väns ögon. Jag har kännt honom i 9 år och jag är tacksamhet för vårt möte. En ödmjukhet för vad som komma skall. Jag hoppas han snart får vila i frid.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0